Scannerul 3D măsoară obiecte fizice și le transformă în modelări 3D digitale.
Este compatibil cu toate modelele de imprimante 3D. Obiectele 3D scanate pot fi imprimate cu acestea, replicându-se materiale didactice. De asemenea se pot imprima părți din obiecte, utile în cazul unor reparații.
Software-ul oferit aduce modele scanate gata făcute ce pot fi folosite la diferite discipline.
Precizie de scanare (mm)
0.1
Timp de scanare pentru o imagine (s)
0.066s; 65s pentru scanare completă 360 grade
Distanță între puncte (mm)
0.15 x 0.20
Mod de aliniere
trăsături obiect; manual
Scanare textură
Da
Scanare rapidă
Da
Volum scanare (cm)
25 x 18
Suprafață pentru o singură imagine (mm)
250 x 180
Rezolutie cameră (Mpx)
1.3 HD Cmos Sensor
Format fișiere
OBJ, STL, PLY, XYZ, DAE, GLTF
Tehnologie de scanare
laser 3D de clasă 1 eyesafe (nu afectează ochii elevilor)
Masă rotativă inclusă
Se asigură compatibilității între toate echipamentele din smartlab.
Idei de utilizare a scanerelor 3D în educație
Utilizarea scanerelor 3D în educație poate aduce o perspetivă captivantă și practică pentru procesul de învățare. Iată câteva idei pentru integrarea scanerelor 3D în contextul educației:
- Modelare 3D a obiectelor: Utilizați scanerele 3D pentru a crea modele digitale ale obiectelor din jurul școlii, cum ar fi sculpturi, clădiri sau obiecte de artă.
- Anatomie și biologie: Scanarea 3D a modelelor anatomice pentru a facilita învățarea detaliată a structurilor corporale sau a altor concepte biologice.
- Arheologie virtuală: Elevii pot utiliza scanerele 3D pentru a realiza copii digitale ale artefactelor arheologice și a înțelege istoria și cultura într-un mod interactiv.
- Recrearea unor situații istorice: Scanarea 3D și recrearea digitală a unor situații istorice sau evenimente pentru a oferi elevilor o perspectivă mai concretă asupra acestora.
- Proiecte de arte vizuale: Elevii pot utiliza scanerele 3D pentru a captura obiecte de artă, sculpturi sau chiar întregi spații de lucru pentru a crea proiecte artistice digitale.
- Inginerie și design: Scanarea 3D a prototipurilor sau a obiectelor create de elevi pentru a le analiza, ajusta și îmbunătăți în procesul de design și inginerie.
- Matematică și geometrie: Crearea de modele matematice și geometrice complexe prin scanarea 3D pentru a ilustra concepte precum solidul platonian sau figuri geometrice avansate.
- Machete de arhitectură: Scanarea 3D a clădirilor și obiectelor arhitecturale pentru a crea machete digitale și pentru a explora concepte de arhitectură.
- Proiecte interdisciplinare: Crearea de proiecte care implică multiple discipline, cum ar fi istoria, științele, matematica și artele, pentru a promova o înțelegere holistică.
- Incluziune educațională: Folosirea scanerelor 3D pentru a crea modele personalizate ale materialelor didactice sau a obiectelor adaptate pentru elevii cu nevoi speciale.
Asigurați-vă că există un cadru adecvat pentru integrarea acestor tehnologii, și promovați explorarea și creativitatea elevilor în timpul procesului de învățare.