Skip to main content

Matter and Form 3D Scanner V2 + Quickscan MMFS1V2

Scannerul 3D măsoară obiecte fizice și le transformă în modelări 3D digitale.

Este compatibil cu toate modelele de imprimante 3D. Obiectele 3D scanate pot fi imprimate cu acestea, replicându-se materiale didactice. De asemenea se pot imprima părți din obiecte, utile în cazul unor reparații.

Software-ul oferit aduce modele scanate gata făcute ce pot fi folosite la diferite discipline.

Precizie de scanare (mm)

0.1

Timp de scanare pentru o imagine (s)

0.066s; 65s pentru scanare completă 360 grade

Distanță între puncte (mm)

0.15 x 0.20

Mod de aliniere

trăsături obiect; manual

Scanare textură

Da

Scanare rapidă

Da

Volum scanare (cm)

25 x 18

Suprafață pentru o singură imagine (mm)

250 x 180

Rezolutie cameră (Mpx)

1.3 HD Cmos Sensor

Format fișiere

OBJ, STL, PLY, XYZ, DAE, GLTF

Tehnologie de scanare

laser 3D de clasă 1 eyesafe (nu afectează ochii elevilor)

Masă rotativă inclusă

Se asigură compatibilității între toate echipamentele din smartlab.

Idei de utilizare a scanerelor 3D în educație

Utilizarea scanerelor 3D în educație poate aduce o perspetivă captivantă și practică pentru procesul de învățare. Iată câteva idei pentru integrarea scanerelor 3D în contextul educației:

  1. Modelare 3D a obiectelor: Utilizați scanerele 3D pentru a crea modele digitale ale obiectelor din jurul școlii, cum ar fi sculpturi, clădiri sau obiecte de artă.
  2. Anatomie și biologie: Scanarea 3D a modelelor anatomice pentru a facilita învățarea detaliată a structurilor corporale sau a altor concepte biologice.
  3. Arheologie virtuală: Elevii pot utiliza scanerele 3D pentru a realiza copii digitale ale artefactelor arheologice și a înțelege istoria și cultura într-un mod interactiv.
  4. Recrearea unor situații istorice: Scanarea 3D și recrearea digitală a unor situații istorice sau evenimente pentru a oferi elevilor o perspectivă mai concretă asupra acestora.
  5. Proiecte de arte vizuale: Elevii pot utiliza scanerele 3D pentru a captura obiecte de artă, sculpturi sau chiar întregi spații de lucru pentru a crea proiecte artistice digitale.
  6. Inginerie și design: Scanarea 3D a prototipurilor sau a obiectelor create de elevi pentru a le analiza, ajusta și îmbunătăți în procesul de design și inginerie.
  7. Matematică și geometrie: Crearea de modele matematice și geometrice complexe prin scanarea 3D pentru a ilustra concepte precum solidul platonian sau figuri geometrice avansate.
  8. Machete de arhitectură: Scanarea 3D a clădirilor și obiectelor arhitecturale pentru a crea machete digitale și pentru a explora concepte de arhitectură.
  9. Proiecte interdisciplinare: Crearea de proiecte care implică multiple discipline, cum ar fi istoria, științele, matematica și artele, pentru a promova o înțelegere holistică.
  10. Incluziune educațională: Folosirea scanerelor 3D pentru a crea modele personalizate ale materialelor didactice sau a obiectelor adaptate pentru elevii cu nevoi speciale.

Asigurați-vă că există un cadru adecvat pentru integrarea acestor tehnologii, și promovați explorarea și creativitatea elevilor în timpul procesului de învățare.